[woo-currency-switcher show_on' => 'mobile']
Academia Peter Hess® Romania

Termeni Și Condiții

Termeni Și Condiții de Vânzare Online

Data ultimei actualizări: 03.04.2023

Prin utilizarea Site-ului academiapeterhess.ro și a magazinului online, sunteți de acord cu Politica de vânzare online aplicabilă la momentul comenzii. Ne rezervăm dreptul de revizuire și actualizare periodică a acestor condiții de vânzare, care se vor considera a fi acceptate automat prin continuarea utilizării Site-ului.

  • Vânzător: BIOVIBES PRO S.R.L., cu sediul social în Târgu Mureș, Str. Aleea Carpati 37 C Ap. 55, județ Mureș, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J26/565/2021, având CUI 44036243.
  • Site: domeniul www.academiapeterhess.ro, aflat în proprietatea și gestionat de BIOVIBES PRO S.R.L..
  • Utilizator: persoana fizică care accesează conținutul Site-ului www.academiapeterhess.ro .
  • Client/Cumpărător – persoană fizică sau juridică care efectuează o Comandă pe Site, prin intermediul unui Cont sau folosind opțiunea de Comandă fără Cont.
  • Comandă: document electronic, generat ca urmare a accesării Site-ului de către Client, prin care Clientul transmite Vânzătorului intenția de a achiziționa produse de pe Site, cu indicarea expresă a acestora, la prețul și în conditiile menționate pe Site. Plasarea produselor în coșul de cumpărături, fără finalizarea comenzii, nu reprezintă o Comandă.
  • Cont: ansamblul format dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permit unui singur utilizator accesul la zone restricționate ale Site-ului.
  • Contract: reprezintă o Comandă confirmată și acceptată de către Vânzător.

2.1. Orice utilizator are acces pe Site în vederea plasării unei Comenzi. Pentru motive justificate ne rezervăm dreptul de a restricționa accesul utilizatorului în vederea efectuării unei comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în condițiile în care există motive pentru a considera că există/au existat cazuri de fraudare sau acceptarea Comenzii ar cauza prejudicii Vânzătorului.

2.2. Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Utilizatorul acceptă prevederile politicii de vânzare online și utilizarea formelor de comunicare obișnuite ale Vânzătorului în vederea încheierii tranzacției – email, telefon, sms.

2.5. Plasarea unei Comenzi nu este condiționată de crearea unui Cont pe Site.

2.6. Produsele sunt prezentate pe Site sub formă de fotografii digitale. Imaginile produselor prezentate pe Site nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

3.1. Prin plasarea unei Comenzi pe Site, Utilizatorul transmite o Ofertă pentru un contract de vânzare cu BIOVIBES PRO S.R.L.. Oferta de cumpărare este considerată plasată după finalizarea Comenzii.

3.2. Toate comenzile sunt supuse acceptării de către BIOVIBES PRO S.R.L. și disponibilității produselor. Produsele plasate în coșul de cumpărături nu se consideră a fi rezervate și pot fi achiziționate de un alt Client până la finalizarea tranzacției.

3.3. În cazuri justificate, BIOVIBES PRO S.R.L. își rezervă dreptul de modificare a bunurilor comandate (cantitate sau sortimente). În acest caz, BIOVIBES PRO S.R.L. va informa Utilizatorul prin mijloacele de comunicare puse la dispoziție, telefon sau email, și dacă este cazul, va returna suma achitată de către Cumpărător.

3.4. Ne rezervăm dreptul de a refuza comanda în următoarele cazuri (enumerarea nu este una limitativă): produsul nu este în stoc și / sau nu se mai află în producție, erori tehnice privind prețurile afișate, plată neconfirmată sau eventuale restricții comerciale privind transportul.

3.5. Contractul se consideră încheiat între BIOVIBES PRO S.R.L., în calitate de Vânzător și Utilizator, în calitate de Cumpărător, în momentul primirii de către Utilizator, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS, a notificării de expediere a Comenzii.

3.6. BIOVIBES PRO S.R.L. poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii ce țin de onorarea comenzii, nefiind necesar acordul Cumpărătorului. Vânzătorul va rămâne responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale asumate prin Comandă.

4.1. Utilizatorul poate efectua comenzi pe Site, prin adăugarea produselor dorite în coșul de cumpărături. Comanda va fi finalizată prin efectuarea plății prin una dintre modalitățile indicate pe Site.

4.2. Prin finalizarea Comenzii, Clientul confirmă că toate datele necesare procesului de cumpărare online sunt corecte, complete și reale la data plasării comenzii. Factura se va emite pe baza datelor furnizate de Client.

4.3. Vânzătorul poate anula comanda efectuată, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

  • neacceptarea tranzacției de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, în cazul plății online;
  • invalidarea tranzacției de catre procesatorul de plăți utilizat, în cazul plății online;
  • datele furnizate pe Site de Cumpărător sunt incomplete și/sau incorecte, iar Cumpărătorul nu a corectat aceste date sau nu a contactat Vânzătorul în vederea corectării lor, situație în care Vânzătorul se află în imposibilitatea de a expedia produsele din comandă.


4.4. Cumpărătorul poate anula Comanda până la primirea notificării de expediere a comenzii. Această acțiune nu încalcă drepturile lui de retragere din Contract.

5.1. Prețurile afișate pe Site sunt în LEI. Prețurile produselor sunt prețurile indicate pe Site la momentul acceptării Comenzii, cu excepția cazurilor de erori tehnice. Prețurile includ T.V.A.. Costurile de transport vor fi evidențiate separat.

5.2. În cazul unor vânzări promoționale, prețurile produselor sunt supuse condițiilor promoției.

6.1. Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în notificarea de preluare a comenzii.

6.2. Vânzătorul pune la dispoziția Cumpărătorului, în principiu, următoarea metodă de plată: plată online cu cardul prin intermediul serviciilor autorizate.

6.3. Transportul pentru comenzile de peste 2500 lei este suportat de către Vânzător (se va lua în calcul suma efectiv de achitat de către Cumpărător, indiferent de eventualele discounturi aplicabile în urma unor promoții sau a utilizarii de vouchere, coduri promoționale sau alte mecanisme de fidelizare). În cazul comenzilor cu o valoare mai mică de 2500 lei, se vor aplica tarifele de transport afișate pe Site, acestea urmând a fi suportate de către Cumpărător.

6.4. Facturile de achiziție sunt transmise fie prin mesaj electronic la adresa de e-mail indicată de Cumpărător, fie pe format de hârtie, împreună cu Comanda.

7.1. Pentru a vă oferi opțiunea plății online, folosim soluția ecommerce a Băncii Transilvania.

7.2. Atunci când optați pentru plata online, veți fi redirecționat către platforma Băncii Transilvania, în care vi se vor solicita anumite date personale în funcție de metoda de plată aleasă – spre exemplu, datele de card (numărul cardului, numele & prenumele deținătorului cardului, data expirării și codul de securitate de pe spatele cardului). Aceste date sunt foloSite strict pentru procesarea plății prin intermediul platformei Băncii Transilvania și nu ne sunt comunicate.

7.3. În anumite situații, putem transmite direct către platforma Băncii Transilvania o serie de informații cu privire la tranzacție, anume: valoarea tranzacției, număr de telefon si adresa e-mail (dacă acestea au fost completate în contul clientului).

7.4. Pentru a putea asigura urmărirea tranzacțiilor și decontarea plăților, Banca Transilvania ne furnizează rapoarte cu privire la plățile pe care le încasăm. Aceste rapoarte pot includ date personale ale plătitorilor (nume, prenume, e-mail, nr. telefon, adresa billing).

7.5. În cazul în care apar probleme legate strict de procesarea plății dvs., veți putea fi contactat în mod direct de către reprezentanții Băncii Transilvania pentru soluționarea acestora.

7.6. Platforma Băncii Transilvania prelucrează datele dvs. personale în calitate de operator independent pentru procesarea plății online. Puteți consulta mai multe detalii despre politica Băncii Transilvania de prelucrare a datelor dumneavoastră aici: https://btepos.ro/politica-de-confidentialitate .

8.1. Livrarea produselor este disponibilă pe teritoriul României, folosind serviciile Fan Courier.

8.2. Costurile livrării produsului sunt indicate în paginile magazinului online și în momentul plasării comenzii, inclusiv în momentul în care Cumpărătorul este de acord să accepte termenii și condițiile de vânzare.

8.3. Durata totală de așteptare privind livrarea produselor către Client (data livrării) se compune din timpul de pregătire a comenzii pentru expediere de către Vânzător și durata de livrare a produsului de către transportator.

8.4. Termenul de livrare al produsului către Client este de aproximativ 14 zile lucrătoare, cu excepţia cazului când la plasarea comenzii sau în descrierea produsului s-a specificat un termen mai scurt.

8.5. Cumpărătorul sau destinatarul Comenzii este rugat să verifice starea aparentă a coletului în momentul efectuării livrării.

8.6. În cazul constatării unei deteriorări a coletului în prezența curierului, Cumpărătorul va refuza livrarea și va formula imediat, clar și detaliat toate rezervele cu privire la anomalia constatată. Aceste rezerve trebuie scrise de Cumpărător sau destinatarul Comenzii pe bonul de livrare al curierului/procesul verbal de constatare încheiat de curier. Totodata, Cumpărătorul va semnala Vânzătorului obiecțiunile, alături de poze, prin e-mail transmis la info@academiapeterhess.ro .

8.7. În cazul constatării unei deteriorări a coletului în absența curierului, Cumpărătorul va semnala pagubele sau lipsurile constatate la Vânzător prin e-mail transmis la info@academiapeterhess.ro . Notificarea incidentelor și formularea rezervelor va include și poze și trebuie să intervină în cel mai scurt timp, dar nu mai târziu de 3 (trei) zile lucrătoare de la data livrării. Vânzătorul va furniza un răspuns privind reclamațiile înregistrate în termen de maximum 7 (șapte) zile lucrătoare.

9.1. În conformitate cu art. 9 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, Cumpărătorul are la dispoziție un termen de 14 (paisprezece) zile de la data la care Cumpărătorul sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de Cumpărător, intra în posesia fizică a produselor, pentru a-și exercita dreptul legal de retragere, fără a fi obligat să-și motiveze decizia.

9.2. Potrivit art. 16 lit. d) și e) din O.U.G. nr. 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere produsele susceptibile a se deteriora sau a expira rapid, precum şi produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator. Astfel, reprezintă cauze de neacceptare a returului:

  • ruperea sau deteriorarea ambalajului original (cutiei) produsului;
  • ruperea sigiliilor și a etichetelor produsului;
  • lipsa sau modificarea informațiilor referitoare la lotul și termenul de valabilitate aferente produsului;
  • deteriorările produse ca urmare a nerespectării instrucțiunilor de depozitare/ manipulare.

9.3. Toate celelalte prevederi cuprinse în legislația în vigoare, referitoare la acoperirea de catre Vânzător a viciilor ascunse ale produselor vândute, sunt valabile.

9.4. Înainte de expirarea perioadei de retragere, Clientul va informa Vânzătorul cu privire la decizia sa de retragere din contract. În acest scop, poate alege una dintre următoarele variante:

  • a) de a folosi modelul de Formular de retur >
  • b) de a face orice altă declaraţie neechivocă în care îşi exprimă decizia de retragere din contract (informarea Vânzătorului prin e-mail transmis la adresa: info@academiapeterhess.ro )

9.5. Clientul are obligaţia imediată, dar nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la ziua în care a renunţat la contract, să restituie produsul/produsele Vânzătorului sau să-l pună la dispoziţia persoanei îndreptăţite de Vânzător să-l preia. Cumpărătorul care dorește să-și exercite dreptul de retragere, legal sau contractual, returnând produsul trebuie să urmeze instrucțiunile următoare:

  • este obligatorie utilizarea ambalajului original pentru returnarea produsului/produselor respectiv/e;
  • trimiterea coletului prin SC FAN COURIER EXPRESS SRL, la adresa BIOVIBES PRO S.R.L, Targu Mures, Aleea Carpati Nr37C/55. Cod Postal:540296

Atunci cand Cumparatorul/destinatarul Comenzii nu demonstreaza ca a predat efectiv produsul unui transportator conform celor de mai sus, toate riscurile legate de returnarea produsului sunt in sarcina Cumparatorului sau a destinatarului Comenzii.

9.6. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice sau alte deficiențe de natură externă nesemnalate în termenul maxim de 3 (trei) zile de la recepționarea produsului, împreună cu poze, la adresa de email info@academiapeterhess.ro.

9.7. În situația în care Cumpărătorul a beneficiat pe Site de o ofertă specială, care îi permitea, în anumite conditii, sa achiziționeze unul sau mai multe produse ofertate in schimbul Comenzii sale sau sa beneficieze fara cost suplimentar de diferite eșantioane promoționale, se va considera că prin exercitarea dreptului său de retragere acesta din urmă nu mai este eligibil pentru a beneficia de respectiva ofertă sau de respectivele eșantioane. Cumpărătorul va trebui să restituie produsul/produsele pe care dorește să îl/le returneze doar împreună cu eșantioanele primite, respectiv produsul/produsele achiziționate la ofertă în schimbul Comenzii produsului/produselor returnat(e), astfel încât Vânzătorul să poată da curs cererii sale de retragere.

9.8. În conformitate cu art. 14 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2014, cheltuielile de returnare a produselor vor fi suportate de Cumpărător. Prin excepție, în cazurile de neconcordanță între produsele livrate și Comandă, cheltuielile de returnare vor fi suportate de Vânzător.

9.9. Vânzătorul are obligaţia de a comunica Clientului confirmarea de primire a retragerii, iar în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la primirea declaraţiei de reziliere din partea Clientului, Vânzătorul va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea Clientului. Vânzătorul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care Clientul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de Vânzător.

9.10. Rambursarea plății se va face în cel mult 14 zile de la data denunțării în scris a contractului, dar nu înainte de data recepționării bunurilor, folosind aceeași metodă de plată pe care a folosit-o Clientul, cu excepția cazului în care consumatorul a fost de acord în mod clar, cu un mod diferit de restituire care nu-i creează nici un fel de costuri.

10.1. Toate produsele beneficiază de condiții de garanție potrivit legislației în vigoare.

10.2. Pentru fiecare grup de produse se acorda garanție separată, raportat la specificitatea produsului. Fiecare produs are termenul de garanție înscris pe ambalaj.

11.1. Cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, vă rugăm să accesați Politica de Confidențialitate, care face parte din prezenta politică.

12.1. A se vedea Politica cookie, care face parte din prezenta politică.

13.1. Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

13.2. Dacă în termen de 30 de zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

14.1. Conținutul Site-ului, incluzând, dar fără a se limita la logo-uri, imagini, simboluri comerciale, texte și/sau conținut multimedia sunt proprietatea exclusivă a Institului Peter Hess Germania și Academia Peter Hess România respectiv BIOVIBES PRO S.R.L., fiindu-ne rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare).

14.2. Utilizatorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, vânzarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, includerea oricărei părți din conținutul Site-ului fără acordul prealabil scris al BIOVIBES PRO S.R.L.

15.1. Prezentul contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și utilizator/Cumpărător se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente de la sediul Vânzătorului.